»Po tem datumu bo mogoče pri Evropski komisiji priglasiti novo shemo finančne pomoči z veljavnostjo do treh let in izvesti nov javni razpis.«
»Kljub najvišjemu znesku pomoči v višini 50 odstotkov letaliških pristojbin, ki jih smernice Evropske komisije o državni pomoči letališčem in letalskim prevoznikom še dopuščajo, prvi rok razpisa ni prinesel želenih rezultatov.«
»Čeprav so se določene proge obnovile, se te žal niso obnovile v ustrezni frekvenci tedenskega števila letov in z ustreznimi urniki. Tudi cene letalskih vozovnic so zaradi monopolnega položaja prevoznikov na progah iz Ljubljane in premajhne ponudbe razpoložljivih sedežev nadpovprečno visoke.«
»Kar je sramota. Isti dobavitelj letalskega goriva, se pravi Petrol, ki dobavlja gorivo ljubljanskemu letališču, dobavlja drugje isto gorivo ceneje. To je zadeva, o kateri je treba zelo resno razmisliti.«
»To so privlačne letalske linije, denimo mednarodne linijske povezave Frankfurt, Munchen, Amsterdam, Zurich ali Dunaj, in 15 rednih turističnih linij, med katerimi so priljubljene turistične destinacije Grčija, Turčija, Španija, Egipt, Francija in druge.«
»Večina držav še vedno spodbuja in tudi financira nacionalne letalske prevoznike, kajti samo ti so tisti, ki zagotavljajo tudi letalske linije, ki niso komercialno uspešne, so pa pomembne za povezljivost države z vidika gospodarstva, športa, kulture ...«
»Strateški partner bi v družbo prinesel znanje, kapital, zagotovil letala, družbo bi upravljal tako, da bi bila dolgoročno uspešna, preprečeval pa bi tudi anomalije, značilne za družbe v lasti države.«
»Letalski posel je zelo natančno določen z evropskimi pravili, in vse to bomo proučili na ministrstvu za infrastrukturo. Vlada bo potem lahko odločala, kako naprej.«
»Sklep, ki ga je vlada sprejela, nalaga ministrstvu za infrastrukturo, da v sodelovanju z drugimi pristojnimi resorji nadaljuje postopke za iskanje pravnih, ekonomskih in drugih potrebnih rešitev za izboljšanje letalske povezljivosti, vključno z morebitnim povezovanjem z obstoječimi letalskimi družbami.«
»Do tja nas čaka še kar nekaj korakov, da bi se sploh lahko odločali o tem. Letalski posel je zelo, zelo reguliran z evropskimi pravili in vse to bomo v nadaljevanju na ministrstvu za infrastrukturo dali na mizo. Vlada potem lahko odloča, kako naprej.«
»Najprej je treba narediti študijo, ki jo bo potem vlada imela na mizi in jo bo pregledala. Če je odgovor da ali ne, na koncu bo politična odločitev, je pa to, da to stane naenkrat veliko denarja, zmotno mišljenje.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»Ocene o tem, ali nam je to v celoti uspelo ali ne, so lahko različne, dejstvo pa je, da smo uporabili vse razpoložljive vzvode in mehanizme, ki nam jih omogočajo evropska pravila.«
»Od vlade in resornih ministrstev tako pričakujemo, da bodo spremljali razmere, in če se izkaže, da se med mikro-, malimi in srednjimi podjetji vendarle izkazuje potreba po ukrepih z namenom preprečitve odpuščanju, proučijo tudi možnost sprememb.«